??!

Reviews

2.7

980 reviews
5
(316)
4
(91)
3
(27)
2
(47)
1
(499)
  • Product Quality
    2.8 (144)
  • Return Claim MadeYes (39) · No (135)
  • Shipping
    2.5 (110)
  • Warranty Claim MadeYes (16) · No (156)
Previous
Next

Reviewer Photos & Videos

  • More
Maddie

MaddieSouthwest, VIC

  • 4 reviews

So soft!

published

I havnt slept this well in years! My mattress protector is soft! I wish I brought it a long time ago!! Fast delivery and great quality of bedding! Will absolutely purchase more!

Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeNo
See all answers
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

We are glad to hear that you appreciate our service. If you have any issue or concern with your order, feel free to contact us. We are more than happy to help you. Thank you for your continued support with Crazysales! Have a great day!

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

a joke

published
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for contacting us. We are sorry to hear about the issue you have encountered with your order. May we ahve your order id please so we can further check for you?

wayne

wayneSydney Surrounds, NSW

  • 4 reviews

queen bed mattress

published

Hi there i urge anybody to not use this company as the warranty they offer is false. On may 29th 2020 i ordered a queen bed mattress they tell you how good they are 15 yr warranty so i ordered this mattress for my partner who has cancer 10 months after my partner who weighs under 50kgs the mattress sinks down on 1 side so i contact crazy sales by phone and the lady who has trouble speaking english says cant help i then emailed crazy sales they offer me $100 compensation i said no they then offered $200 again no, i asked for replacement or refund i got no reply I have now gone to fair trading and will be talking to ACA to get this company to stop ripping people off, Again please don't deal with this company

Product Quality
Return Claim MadeYes
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for contacting us. We are sorry for the inconvenience caused. May we have your order id please so we can further check for you?

Online Shops

Find out how Crazy Sales compares to other Online Shops

Know better, choose better.

Compare all
poragaus

poragausSydney, NSW

body massage chair

published

I was happy about ordering from Crazy Sales. It is often easy to end up with poor quality items from these discount Online outlets.The body massage chair i ordered good

Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
See all answers
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

We are glad to hear that you appreciate our service. If you have any issue or concern with your order, feel free to contact us. We are more than happy to help you. Thank you for your continued support with Crazysales! Have a great day!

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

rob

robGreater Melbourne (Outer), VIC

  • 3 reviews

Crazy good TOLL bad

published

Toll transport going to loss them customers all day long they would be better off charging little more and use someone else.Toll are the worst just look at the reviews lucky to be business in 3 months time losing money for poor service.Crazy tried but no luck got refund on non delivery 2 weeks.

Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeNo
See all answers
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for contacting us. We are sorry for the inconvenience caused. May we have your order id please so we can further check for you?

Dissapointed

DissapointedGreater Melbourne (Outer), VIC

Return policy

published

Ordered an item only to find it was discounted by 30% the very first day ... fair enough. Tried to cancel the order ... too late! Tried to return it. 20% handling fee ... ouch! If you plan to buy from Crazysales; read the fine print first. Most eBay sellers would offer full refund.

Return Claim MadeYes
Warranty Claim MadeNo
3 comments
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for contacting us. We are sorry for the inconvenience caused. May we have your order id please so we can further check for you?

Dissapointed
Dissapointed

Thank you for your prompt reply ... the order id is 82101957. Purchased on behalf of my, brother Arthur Sinadino, of Noble Park, who is a pensioner. Cheers,

Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

i ordered a trampoline due to the isolation period and its still at the TOLL depo since 23/3/20!

published

Ordered a trampoline, its still at the local TOLL depo since 23/3/20 and crazysales are doing nothing about it. while i understand the COVID-19 issue, other items arrived within 4 days.

Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeNo
3 comments
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for contacting us. We are sorry for the inconvenience caused. May we have your order id please so we can further check for you?

Maria V
Maria V
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Faulty Design and Shocking Customer Service

published

I ordered a wine rack for $149, it could not be assembled owing to faulty design. I was asked to pay $28 plus restocking charges of $40 if I were to return the goods as it was my fault not to be assemble the product. Customer service was shocking and did not want to know the real problem.

Product Quality
Shipping
Return Claim MadeYes
Warranty Claim MadeNo
See all answers
2 comments
Saurabh
Saurabh

The company has provided me a refund for the item. They finally understood the issue.

Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for contacting us. We are sorry for the inconvenience caused. May we have your order id please so we can further check for you?

Sick of ISPBS

Sick of ISPBSSouth East Queensland, QLD

Absolutely Useless DO NOT BUY FROM THEM

published
Product Quality
Return Claim MadeYes
Warranty Claim MadeNo
3 comments
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for letting us know about this issue and it is not our intention to make you feel that way. May we have your order id please so we can pull it out from our record and so we can check this for you?

Sick of ISPBS
Sick of ISPBS
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales
Online Shops

Find out how Crazy Sales compares to other Online Shops

Know better, choose better.

Compare all

Black buffet

published

Bought a black buffet was chipped and painted over with black paint cheap and nasty i guess you get what you pay for will not buy from them any more

Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeNo
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for contacting us. We are sorry to hear about that. May we have your order id please so we can look it up for you and so we can further assist on this?

Neil

NeilSydney Surrounds, NSW

Wrong product sent

published

I ordered a cement mixer and got a massage chair. They dont reply to most of my emails and then dont acknowledge my main concerns. They wont send me my cement mixer, or my money back so I can buy another one, until they get back the chair. Toll who are supposed to pick up the chair have been unhelpful, "sorry the person you are dealing with you matter is on lunch in the Phillipines" she will ring you back - she didn't - their message now says they are closed on weekends. Its been 10 days now. I just want my cement mixer or money to buy another one.

Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeNo
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for contacting us. We sincerely apologise for the inconvenience caused. For us to further assist you, may we have your order id please?

Pipngyp

PipngypCentral Queensland, QLD

  • 8 reviews
  • 1 like
  • Verified customer

I was nervous but it worked out Ok

published

I was apprehensive about ordering from Crazy Sales. It is often easy to end up with poor quality items from these discount Online outlets.
The Garden Southern Cross style Windmill we ordered took a while to come and had one too many pieces of one item and one short of another. When I contacted CS they appeared helpful and we ended up receiving an entire replacement Windmill. So, I can only say that my experience with them was positive and the Windmill itself is great. As far as I can see, the items are sourced from third parties and that may account for the variations in quality which some of your reviewers have experienced.

Product Quality
Shipping
Return Claim MadeYes
Warranty Claim MadeNo
See all answers
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Caution when ordering my not suit all needs

published

The product is as expected
The quality is not quite as good
It required adaptors to fit on wall outlets ( an added expense)
It now works well in the vanity.
All in all well worth the money spent

Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeNo
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Hi Robert,

We apologise for the issue you have encountered with our product rest assured that you feedback is highly noted and we will raise the issue with our technical team.

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

This was perfect

published

The mattress topper was the best it really helped me to have a good nights sleep and I don’t wake up with a sore back. Thankyou crazy sales for a good nights sleep

1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Essie

EssieMetropolitan Adelaide, SA

False Advertising got a fake product

published

The one with the pink end is what i received. Im not happy with this. Ordered on the 6 March and the image you can cleary see it is different from what i received. It must have a black handle.I want a refund in full as this is not my fault

Product Quality
Return Claim MadeYes
Warranty Claim MadeNo
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Hi Essie,

We are sorry for the inconvenience that this has caused you. In order for us to assist you further may we ask for your order id?

Online Shops

Find out how Crazy Sales compares to other Online Shops

Know better, choose better.

Compare all
Alex W.

Alex W.Sydney, NSW

  • 5 reviews
  • Verified customer

Good service but slower shipping

published

Despite a number of other negative reviews, I had a good experience with this company. I bought a playpen for our bubba. I first ordered one product and then a few minutes later I saw one that I preferred. I was able to able to cancel the first order myself online and reorder my preferred item. On the downside I did have to get in touch to prompt them to process the refund for the first item and shipping did take over a week.

Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeNo
See all answers
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for reaching out to us and for letting us know about this. We sincerely apologise for the issue you have encountered with your purchase. For us to assist you further, may we have your order id please so we can pull it out from our records?

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Price Gouging Ar*eHole5

published

Discusting, price gouging prices on face masks and sanatising products, taking advantage of those in distress. When I saw your email this morning with super inflated prices I couldn't believe my eyes, you should be ashamed.

Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeNo
2 comments
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for reaching out to us and for letting us know about this. We sincerely apologise for the issue you have encountered with your purchase. For us to assist you further, may we have your order id please so we can pull it out from our records?

Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for reaching out to us and for letting us know about this. We sincerely apologise for the issue you have encountered with your purchase. For us to assist you further, may we have your order id please so we can pull it out from our records?

Never shopping here again

published

I purchased a slide and swing set for my 2 year old daughters birthday. My delivery was missing a box, I made over 15 calls and sent numerous emails to simply chase this up, they kept telling my they would chase this up and call me back, no one calls me back, no one replies to my emails. I paid over $300 for this set and over $100 for shipping. Dealing with This company was an absolute joke. I will never ever shop here again, and oh, I still haven't received the missing box!

Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeNo
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for reaching out to us and for letting us know about this. We sincerely apologise for the issue you have encountered with your purchase. For us to assist you further, may we have your order id please so we can pull it out from our records?

Heidi

HeidiMid North Coast, NSW

Wishing well

published

Loved it, looks great very happy and delivery didn’t take long definitely will keep shopping with crazy sales very affordable and great products and keep getting discounts which is great too

Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeNo
See all answers
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Trisha J.

Trisha J.Sydney, NSW

  • 6 reviews

It's not exactly as advertised

published

Purchased a large dog grooming table recently. The measurements were not quite as big as shown on the website, and the quality is just "okay". Didn't return the table as the cost of shipping would have been too much.

Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeNo
See all answers
1 comment
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Hi Trisha,

Our sincerest apology for the inconvenience, in order for us to assist you further may we ask for your order id?

Page 2 of 49
See all Crazy Sales reviews

Questions & Answers

Barbara E.

Barbara E.asked

Hi, we purchased an electric cement mixer recently from Crazy Sales. We were only able to use it for about 2 hours and it suddenly stopped working. Does this happen often? It was quite pricy and I'm disappointed that is has stopped working. What are your recommendations please, this was only purchased this year. Is there a refund or warranty available, how can you assist please. Thanks

3 answers
Pipngyp
Pipngyp

Hi Barbara,

I would definitely start by contacting Crazy Sales direct. I believe that they are more an umbrella organisation through which manufacturers sell their products.
Start politely, as this is usually the best way!
Explain what has happened and ask what they can do to help.
Based on my experience, they should respond positively. Let me know how you go please.
Cheers, Ray.

Barbara E.
Barbara E.

Thank you, will do!

Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for contacting us Barbara. We are sorry to hear about that. May we have your order id please so we can look it up for you?

Jason

Jasonasked

I recently purchased a gazebo with sidewalls and sand bags. This all arrived in a box and no carry bag to cart it all around? For that price you would think it would come with a carry bag.

7 answers
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Thank you for letting us know about this, however, for us to further check your concern, may we please have your Order ID or login email so we can pull it out from our record?

Jason
Jason

ID 81481137

Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Our apologies for the delay in response. We regret to inform you that we do not have carry bag for this item

miralis g.

miralis g.asked

I have read many bad reviews regarding crazysales after I made an order. It has been a view days and untill now I still can’t see that my order is on the process of delivery. I am afraid that this is scam

3 answers
Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Hi Miralis,

In order for us to assist you further may we ask for your order id?

miralis g.
miralis g.

81060816

Crazy Sales
Arthur M.Crazy Sales

Hi Miralis,

Thank you for getting back to us. Upon checking your order was dispatch last 14.02.2020 with tracking number 3366515016275 via Direct Freight Express. We were able to verify that your item was delivered last 18.02.2020 and it was received by Kane may we confirm if you know the mentioned name? Please let us know so that we can assist you with further assistance.

Get an answer from our members and Crazy Sales representatives

ieatwords.com.au has affiliate partnerships. These do not influence our content moderation policies in any way, though ieatwords.com.au may earn commissions for products/services purchased via affiliate links.